МЕТОДИЧНІ ВОРКШОПИ | Кафедра іноземних мов природничих факультетів одеського національного університету імені І.І. Мечникова

Сьогодні Понеділок, 20 Січня 2020 року

Іноземних мов
природничих факультетів
МЕТОДИЧНІ ВОРКШОПИ
Опубліковано: 11 Гру 2018 / Немає коментарів / 398 переглядів

Протягом семестру 2018 року на кафедрі іноземних мов природничих факультетів відбулася ціла серія методичних воркшопів з  найновітнішої методики викладання іноземної мови.

 

ТЕМА 1: СУЧАСНИЙ МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ЩОДО СТРУКТУРУВАННЯ ЗАНЯТТЯ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

 

І.  Мета методичного семінару:

  • Ознайомити викладачів зі стратегіями та етапами структурування заняття з іноземної мови, беручи до уваги 5 різних типів студентів;
  • Ознайомити колег зі способами презентації студентам інформації, яка базується на їх професійних запитах.

ІІ. Ключові висновки:

  • Етапи заняття з іноземної мови: 1) тема заняття; 2) план заняття; 3) мета заняття та навики, які розвиваються; 4) очікуванні результати; 5) процедура.
  • Парна та групова робота зі студентами.
  • Стратегії залучення студентів у роботу протягом заняття.

Ключові слова: логічна будова заняття, комунікативна спрямованість заняття іноземної мови.

 

ТЕМА 2:  СТРАТЕГІЇ ЩОДО СТРУКТУРУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО ЗАНЯТТЯ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ФАХОМ

 

І.  Мета методичного семінару:

  • Ознайомити викладачів зі ефективними стратегіями структурування заняття з іноземної мови за фахом.
  • Обговорити види інтеракцій (S-S, N-S, Ss-Ss) та переваги / недоліки кожного з них.
  • Ознайомити колег з різними стратегіями початку заняття.

     ІІ. Ключові висновки:

  • Види інтеракцій (S-S, N-S, Ss-Ss).
  • До інтерактивних методів навчання відносять презентацію, евристичні бесіди,
  • рольові ігри, дискусії, «мозковий штурм», проектування бізнес планів,
  • проектів, проведення конференцій, творчих заходів, використання
  • мультимедійних комп’ютерних програм та залучення носіїв іноземної мови.

Ключові слова: інтерактивні методи навчання, рольові ігри, «мозковий штурм».

 

ТЕМА 3: РОЗВИТОК НАВИЧОК ГОВОРІННЯ, АУДІЮВАННЯ, ЧИТАННЯ ТА ПИСЬМА. ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИКИ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ФАХОМ

 

І.  Мета методичного семінару:

  • Ознайомити викладачів з методами та прийомами розвитку різних навичок студентів на заняттях з іноземної мови за фахом.
  • Ознайомити викладачів з прийомами опрацювання лексики та новітніми комп’ютерними програмами.

ІІ. Ключові висновки:

  • Матеріал, який використовується на заняттях з іноземної мови за фахом, має бути сконцентрований більше на контексті, чим на вивчення граматики та граматичних конструкцій.

Ключові слова: лексики, граматика, контекст, навички.

 

ТЕМА 4: СУЧАСНИЙ МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ЩОДО СТРУКТУРУВАННЯ ЗАНЯТТЯ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

 

І.  Мета методичного семінару:

  • Ознайомити викладачів зі стратегіями та етапами структурування заняття з іноземної мови, беручи до уваги 5 різних типів студентів;
  • Ознайомити колег зі способами презентації студентам інформації, яка базується на їх професійних запитах.

ІІ. Ключові висновки:

  • Етапи заняття з іноземної мови: 1) тема заняття; 2) план заняття; 3) мета заняття та навики, які розвиваються; 4) очікуванні результати; 5) процедура.
  • Парна та групова робота зі студентами.
  • Стратегії залучення студентів у роботу протягом заняття.

Ключові слова: логічна будова заняття, комунікативна спрямованість заняття іноземної мови.



Залишити коментар

*

code