ЗМІСТ ЗБІРНИКА I МІЖНАРОДНОЇ (V ОНЛАЙН) НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇ

Сьогодні Вівторок, 10 Грудня 2019 року

Іноземних мов
природничих факультетів
ЗМІСТ ЗБІРНИКА I МІЖНАРОДНОЇ (V ОНЛАЙН) НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇ
Опубліковано: 17 Кві 2019 / 1 коментар / 5841 переглядів

У збірник увійшли матеріали наукових доповідей професорсько – викладацького складу та аспірантів закладів вищої освіти України, Білорусії, Киргизстану, Німеччини, Австрії, Швейцарії та Нідерландів. У науковому збірнику представлено сучасні дослідження з іноземної філології в галузях методики викладання іноземної мови, мовознавства та літературознавства.

Редакційна колегія: проф., декан факультету РГФ Голубенко Лідія Миколаївна к. філол. н., доц. Васильченко Олена Германівна к. філол. н., доц. Гарчева Ірина Олександрівна к. філол.н., доц. Григораш Вікторія Сергіївна к. філол.н., доц. Долбіна Каріне Давидівна к. філол.н., викл. Добровольська Діана Михайлівна к. філол.н., викл. Ковальчук Олександра Константинівна к. філол. н., доц. Ткаченко Ганна Володимирівна ст. викл. Ягремцева Анастасія Олегівна.

Відповідальний секретар конференції: асистент Ульянова Вікторія Олегівна

ЗМІСТ

Азарова І. І. ДИСТАНЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Амеліна О. Prey Ways Of The Ukrainian Cossacks At The End Of The 16th – At The Beginning Of The 17th Centuries

Ainagul_Atakeeva. UNSER STIL IM UMGANG MIT LEHRWERKEN

Богачева Ю. The problem of voluptuousness and chastity

Боделан О.О. Вагітність як життєва подіяі стресор високої інтенсивності

 

Бодруг А.В. The Preservation Of Cossack Traditions In The Cultural Environment Of The Ukrainian Canadian Diaspora (the second half of the 20th century)

Бойко С.О. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ TELEGRAM В АУДИТОРНІЙ РОБОТІ ПРИ НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВНЗ.

Бондаренко К. І. Підкасти в технології Перевернуте заняття

Бондарчук К. М. СТРУКТУРНІ ТА ЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРИВАТНИХ НІМЕЦЬКОМОВНИХ ІНТЕРНЕТ-ОГОЛОШЕНЬ

Брынина Е.С. NARRATIVER DISKURS GRUNDLEGENDE ASPEKTE

Brohy Claudine Sprachen, Mehrsprachigkeit und schweizerdeutsche Dialekte in der Schweiz

Васильченко Е. Г. WIE VERÄNDERT SICH DER DEUTSCHUNTERRICHT, WENN ES IN DER ERARBEITUNGSPHASE NACH LERNNIVEAUS BINNENDIFFERENZIERT WIRD

Великожон В.А. Case-study as innovative method for professional communication development

Володько А.М. ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Гордєєва А.Й. ЯК ОРГАНІЗУВАТИ ФАКУЛЬТАТИВНІ ЗАНЯТТЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В

Городнича Л., Ольховик М. ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ РЕДАКТОРІВ У МЕЖАХ КУРСУ “ОСНОВИ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ”

Григораш В.С. Communicative Language Teaching In The 21st Century

Гусак О. АНАЛИЗ ТЕОРИЙ СИСТЕМ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ

Гуцко И., Познякова В. THE USE OF MODERN EDUCATIONAL TECNOLOGIES IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING

Данилец Д.А. TERMINOLOGIE DER MEDIZINISCHEN ÄSTHETOLOGIE MEHRSPRACHIGE LEXIKOGRAPHISCHE GESTALTUNG DES KERNWORTSCHATZES

Дзикович О. ФУНКЦІОНАЛЬНА СПЕЦИФІКА КОМІЗМУ

Долусова Н. Професійний дискурс у лінгвокогнітивному, лінгвопрагматичному та лінгвокультурологічному аспектах

Елесина М.А. The Role Of Personal Features And Professional Activities Of Seamen In The Choice Of Coping Strategies

Жиденко Т. Використання досліджень контрастивної лінгвістики при навчанні іноземних мов

Качуровський Д.З., Олендер К.П. КОМП’ЮТЕРНА ЛЕКСИКА В СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ ПОХОДЖЕННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ

Кінаш Л.Я. Методика навчання компаративних фразеологізмів з кольоронайменуванням

Клюкина М.Ф. ИННОВАЦИОННЫЕ МЕТОДЫ АКТИВИЗАЦИИ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СТУДЕНТОВ НА ПРАКТИЧЕСКИХ ЗАНЯТИЯХ ПО ИНОСТРАННОМУ ЯЗЫКУ

Коброслі А.Х. Comparison Of Adolescents’ Psychological Profiles Due To Social Media Use

Ковалёва Е.В., Колос Э.И. НОМИНАТИВНЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ УРБАНОНИМОВ С КОМПОНЕНТОМ AVENUE

Ковальчук О.К. Русавська О.В.СУЧАСНІ МЕТОДИ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ

Козак.Л., Федорова О. ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ОБРАЗІВ КЛАСИКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ЛІТЕРАТУРІ ПОСТМОДЕРНІЗМУ

Козка І.К. The Adjectives Of Physical Characteristics Of A Person In A Current English

Козловська Г. Б. Translation Of Business Contracts Overt And Covert Obstacles

Козьміна Н. ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРАКТИВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ТА ПРАВИЛА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ

Кононенко А.О. РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Koppensteiner Attitudinal Flashlights

Корнакова В. И. К ВОПРОСУ УНИКАЛЬНОСТИ ФРАЗЕОЛОГИЧЕСКОГО ФОНДА ЯЗЫКА

Король С. ПРИНЦИПИ СТВОРЕННЯ ІНТЕЛЕКТ-КАРТ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ НА ЗАНЯТТІ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Косенко Ю. КАРТКИ ЯК ШВИДКИЙ МЕТОД ЗАПАМ’ЯТОВУВАННЯ ЛЕКСЕМ ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ

Косович О.В. ТРАКТУВАННЯ ПОНЯТТЯ КОНТАМІНАЦІЇ ЯК ЛІНГВІСТИЧНОГО ФЕНОМЕНА

Котлярова Л. Б. ПРИНЦИПЫ РАЗРАБОТКИ И ПРОВЕДЕНИЯ ИМИТАЦИОННО-ДЕЛОВЫХ ИГР ПРИ ОБУЧЕНИИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ИНОЯЗЫЧНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ

Левкевич І. АКТИВИЗАЦИЯ УСТНОЙ ИНОЯЗЫЧНОЙ РЕЧИ СТУДЕНТОВ ПОСРЕДСТВОМ ПУБЛИЧНЫХ ВЫСТУПЛЕНИЙ

Левковська O.C. Відображення феміністичних рухів у німецькій мові 

Літовченко В. В. ПРОБЛЕМА ЛОКАЛЬНОСТІ (РЕГІОНАЛЬНОСТІ) РІЗНОМОВНИХ ПРИСЛІВ’ЇВ І ПРИКАЗОК У ЛІНГВІСТИЧНОМУ ДОСЛІДЖЕННІ

Лисак Г.О. МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ

Ляшенко І.В. Making The Aims Smart In Lesson Planning

Мартинюк О. В. Developing Philology Students’ English Writing Skills By Means Of Educational Online Resources

Масленникова С.С. DEUTSCHE UND WEISSRUSSISCHE PHRASEOLOGISMEN MIT DEN KOMPONENTEN-BEERENBEZEICHNUNGEN

Медкова О.Н. ПОЛИТИЧЕСКАЯ ЛИНГВИСТИКА 

Миколюк О.П. THE PPP APPROACH TO COMMUNICATIVE LANGUAGE TEACHING

Михалевич И.А. DIE TROPEN UND IHRE VERWENDUNG IN DER PROSA

Mohn Kurzbeitrag. Die Standardaussprache von Nachrichtensprechern des Bayerischen Rundfunks (BR) und Österreichischen Rundfunks (ORF)

Никифоренко І. ПРО ВПЛИВ ЧАСТОК НА ПРОСОДІЮ НІМЕЦЬКОГО МОВЛЕННЯ

Новогран Ю.В. Extralinguistic Factors Of The Development Of International Idioms

Огородник Н.Є. ПРО ОСУЧАСНЕННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МОРСЬКОЇ ГАЛУЗІ

Отрощенко Л.С. ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНЬОГО ПІДХОДУ CLIL ЯК ІНТЕГРАЦІЯ МОВНОГО ТА ФАХОВОГО НАВЧАННЯ У НЕМОВНИХ ВНЗ

Пантилеенко Е.С. ВЛИЯНИЕ ИДЕОГРАФИЧЕСКИХ ХАРАКТЕРИСТИК

Панченко І. ТИПОВІ ПЕРЕКЛАДАЦЬКІ ПОМИЛКИ ПРИ ПЕРЕКЛАДІ УСНО-ІСТОРИЧНИХ ІНТЕРВʼЮ З ЛІКВІДАТОРАМИ АВАРІЇ НА ЧАЕС

Пасютина Ю. ВИДЕО НА КАНАЛЕ «YOUTUBE» КАК СРЕДСТВО ПОВЫШЕНИЯ МОТИВАЦИИ У СТУДЕНТОВ НЕЯЗЫКОВЫХ ВУЗОВ

Петрова О.Б. FOREIGN LANGUAGE PROFESSIONAL COMPETENCE IN POSTGRADUATE MEDICAL EDUCATION

Пирожок О. SYNTHESIS OF BIS(CITRATO)GERMANATE AND STANNATE WITH TRIS(PHENANTHROLINE)NICKEL(II) CATION

Прокопець Я. КУЛЬТУРНО-ЕТНІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЖІНОЧОЇ ПОЕЗІЇ ГАРЛЕМСЬКОГО ВІДРОДЖЕННЯ

Простомолотова А.І. PSYCHOLOGICAL ANALYSIS OF JEALOUSY IN FICTION

Прохненко М. СУЧАСНІ МОДИФІКАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Пусенкова Г. ПРОБЛЕМА ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННОМУ ЯЗЫКУ

Henning Radke und Verena Wagner. INTERNATIONALISIERUNG IN DER DAF-LEHRE: CHANCEN UND HERAUSFORDERUNGEN AM BEISPIEL VON DEUTSCH FÜR EUROPASTUDIEN AN DER UNIVERSITÄT AMSTERDAM

Ransmayr Plurizentrik als Puzzleteil

Решитько А. ЕФЕКТИВНІ ФОРМИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Роєнко Л. В. Participation Of Students In Scientific Conferences As Way Of Improving Students’ Foreign Language Skills

Рожсковская В. М. MORITZ SCHLICK’S POINT OF VIEW ON PHILOSOPHY

Румянцева Е.А. INTRODUCTION OF BLENDED LEARNING TO UKRAINIAN UNIVERSITIES BENEFITS AND OBSTACLES

Скарлупіна Ю. ВІДКРИТІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Соляник М. АУДИАЛЬНОЕ ВОСПРИЯТИЕ КАК СРЕДСТВО ФОРМИРОВАНИЯ КОММУНИКАТИВНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ

Стаблецкая Ю. КОГНИТИВНЫЙ АСПЕКТ В ИССЛЕДОВАНИИ ПАРЕМИОЛОГИЧЕСКИХ ЕДИНИЦ

Stadnik Mehrsprachigkeit, Migrantensprachen und sprachliche Bildung

Статівка А. КЛАСИФІКАЦІЯ ФОНОГРАФІЧНИХ СТИЛІЗАЦІЙ

Стеченко Т. ДИДАКТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Судук І. ЧИТАННЯ УКРАЇНОМОВНИХ ТЕКСТІВ ЗА ФАХОМ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ У ТЕХНІЧНОМУ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Туришева О.О. VONG-SPRACHE ДО ПИТАННЯ ПОХОДЖЕННЯ

Ульянова В. О. РОЛЬ КОНЦЕПТА «ЖЕНЩИНА» В РАМКАХ СОВРЕМЕННЫХ ГУМАНИТАРНЫХ НАУК

Федорова О.В. ДОСВІД ВЕЛИКОБРИТАНІЇ У ЗАСТОСУВАННІ ТЕОРІЇ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Химай Н. НАВЧАННЯ ОЗНАЙОМЛЮВАНОМУ ЧИТАННЮ ПРПОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ВНЗ

Чайковська O. В. Veterinary podcasts in EFL studying

Чепурна З.В. ДЕСКРИПТИВНИЙ СПОСІБ ПЕРЕКЛАДУ НІМЕЦЬКОГО МОЛОДІЖНОГО СЛЕНГУ

Черненко.Є.В. ЛАКУНАРНІСТЬ У ГУМОРІ ЧОМУ ЖАРТ МОЖЕ СПРИЙМАТИСЯ ПО-РІЗНОМУ

Шалова Н. ДО ПИТАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ СТРАТЕГІЙ У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ТЕХНІЧНОМУ ВУЗІ

Shafer Beitrag Sprachvariation Deutschunterricht

Юсухно С. І. Key Strategies Applied To Esp Teaching

Юхно Н. В. The use by medical students of the simulation mobile learning in practical English classes



1 коментар Добавити коментар

Залишити коментар

*

code